Nakon završetka 8. Effie ciklusa, IAA Srbija će izabrati novi Organizacioni odbor Effie Awards. Pozvali smo članove da se osvrnu na prethodne 4 godine upravljanja Festivalom.
Predstavljamo vam Andreju Milkića (Group Account Director, Leo Burnett):
„Oborili smo rekorde po broju prijava tokom mandata ovog Organizacionog odbora.“
- Šta je za Vas značilo članstvo u Organizacionom odboru Effie Awards Serbia?
Priliku da sarađujem sa top profesionalcima i kolegama iz Asocijacije i doprinesem unapređenju rada Effie dodele nagrada.
- Na šta ste posebno ponosni tokom Vašeg mandata?
Mislim da smo uspeli da oborimo rekorde po broju prijava tokom mandata. Učestvovao sam u projektu popularizacije festivala (od predavanja na FMCG konferenciji za širu javnost, do ličnog apelovanja na klijente agencije i druge kompanije da uzmu učešće u Effie-ju).
Uspeli smo i da podignemo prihode festivala od sponzorstava što kroz inicijative u agenciji, sto kroz lične kontakte sa klijentima koje smo ohrabrivali da uđu u pool prijatelja festivala.
Delom sam imao zadovoljstvo da pomognem i oko event-a…. Jelena i tim to toliko dobro rade da nekada i nema sta da se pomogne.
- Koji savet imate za naredni Organizacioni odbor?
Nastavite da radite na popularizaciji festivala, uključivanju novih partnera i podržavanju postojećih da prošire obim saradnje kroz veći broj prijava ili sponzorstava. Iako smo uvek imali dobre i zanimljive kampanje za Effie dodelu nagrada, možda bi izazov za sledeci OO bio da napravi never seen before o kojoj će se pričati lokalno i regionalno.