Tri pitanja za Organizacioni odbor Effie takmičenja

Nakon završetka 8. Effie ciklusa, IAA Srbija će izabrati novi Organizacioni odbor Effie Awards. Pozvali smo članove da se osvrnu na prethodne 4 godine upravljanja Festivalom.

Predstavljamo vam Andreju Milkića (Group Account Director, Leo Burnett):

„Oborili smo rekorde po broju prijava tokom mandata ovog Organizacionog odbora.“

 

  1. Šta je za Vas značilo članstvo u Organizacionom odboru Effie Awards Serbia?

Priliku da sarađujem sa top profesionalcima i kolegama iz Asocijacije i doprinesem unapređenju rada Effie dodele nagrada.

 

  1. Na šta ste posebno ponosni tokom Vašeg mandata?

Mislim da smo uspeli da oborimo rekorde po broju prijava tokom mandata. Učestvovao sam u projektu popularizacije festivala (od predavanja na FMCG konferenciji  za širu javnost, do ličnog apelovanja na klijente agencije i druge kompanije da uzmu učešće u Effie-ju).

Uspeli smo i da podignemo prihode festivala od sponzorstava što kroz inicijative u agenciji, sto kroz lične kontakte sa klijentima koje smo ohrabrivali da uđu u pool prijatelja festivala.

Delom sam imao zadovoljstvo da pomognem i oko event-a…. Jelena i tim to toliko dobro rade da nekada i nema sta da se pomogne.

 

  1. Koji savet imate za naredni Organizacioni odbor?

Nastavite da radite na popularizaciji festivala, uključivanju novih partnera i podržavanju postojećih da prošire obim saradnje kroz veći broj prijava ili sponzorstava. Iako smo uvek imali dobre i zanimljive kampanje za Effie dodelu nagrada, možda bi izazov za sledeci OO bio da napravi never seen before o kojoj će se pričati lokalno i regionalno.