Kao i ranijih godina, Effie Awards Serbia u organizaciji IAA Serbian Chapter, organizovao je 26. Februara u Holiday Inn hotelu program edukacije namenjen učesnicima (klijentima/agencijama) i stručnom žiriju ovogodišnjeg Festivala. Mario Fraculj, član Organizacionog odbora i hrvatskog žirija i Euro-Effie žirija, učesnicima treninga je objasnio specifičnosti ovog takmičenja, šta treba da sadrži kvalitetna prijava, ali i na koji način se ocenjuju prijavljeni radovi. Efikasnost dolazi u raznim oblicima i veličinama; Ima li case prave poslovne ciljeve?; strategija proizlazi iz istraživanja i insight-a; ključne su jasno artikulisane ideje, samo su neki od saveta koje je Fraculj dao učesnicima treninga.
Pregled tržišta u 2018, sa fokusom na kategorije proizvoda i usluga u okviru kojih se tradicionlano prijavljuje najveći broj radova, predstavili su Silvija Atijas Ristić, Marketing Executive, Nielsen i Predrag Kurčubić, Managing Director, Ipsos. Učesnici treninga bili su u prilici da pogledaju primere nagrađenih Effie radova i sami procenjuju kvalitet prijava.
Za sve zainteresovane da prijave svoje radove sprovedene tokom 2018. godine, u toku je treći rok prijavljivanja koji će trajati do 10. marta. https://www.new.effie.rs/prijava-radova/
Objavljena je lista članova Žirija koji će ove godine ocenjivati radove u dve runde – Prva (određivanje finalista) i Finalna (glasanje za nagrađene). Listu Žirija za ovu godinu možete pogledati na https://www.new.effie.rs/organizacioni-odbor-i-ziri/.
Fotografije sa održanog treninga možete pogledati na http://www.new.effie.rs/arhiva/.