Prošle nedelje, u Concert Noble u Briselu, nagrađeni su radovi prestižnog takmičenja Effie Awards Europe 2024, koji su bili najbolji u tamičarskim kategorijama – Multi-Market, za kampanje realizovane na više tržišta; Positive Change, za kampanje koje promovišu društveno odgovorne inicijative; i Best of Europe, za projekte koji su osvojili zlatni Effie u nacionalnim programima. Obuhvata period od 1. januara 2023. do 31. marta 2024.
Preko 160 stručnjaka iz više od 20 evropskih zemalja učestvovalo je u ocenjivanju radova, a nagrađeno je 55 kampanja iz 19 zemalja. Grand Effie za 2024. godinu osvojila je agencija Dentsu Creative Amsterdam za kampanju „A Piece of Me“ kreiranu za KPN. Kampanja se bavila sajber nasiljem, a njen snažan uticaj uključivao je stvaranje muzičkog hita, izmene zakona u Holandiji i značajan porast vrednosti brenda KPN.
McCann Worldgroup proglašen je za Agency Network of the Year, zahvaljujući osvojenim priznanjima za radove za klijente poput Aldi-ja, Mastercard-a, UNICEF-a i drugih. Ova agencijska mreža je osvojila ukupno sedam nagrada – dva zlata, tri srebra i dve bronze.
Žiri su predvodili Harrison Steinhart, globalni direktor strategije u DDB Paris i Iva Bennefeld-Stepanic, potpredsednica marketing sektora u kompaniji Mondelez International.
SRBIJA: Prijave za Effie 2025 počinju u februaru
IAA Srbija nosilac je Effie licence od 2017. godine, što Srbiji omogućava da bude jedna od 125 zemalja uključenih u ovo globalno takmičenje. Sezona prijava za Effie Awards Srbija 2025. počinje 12. februara 2025. godine, a sve zainteresovane agencije i brendovi pozivaju se da prikažu svoje najefektivnije kampanje i konkurišu za ovo prestižno priznanje.