Ukupno 18 radova u 8 kategorija takmičiće se ove godine u finalu prestižnog svetskog festivala Effie Awards.
Kompanije čiji su se brendovi i kampanje našle na listi najefektivnijih u ovoj fazi takmičenja su: Heineken, Grand Prom, The Coca-Cola Company, Imlek, UniCredit banka, Erste Bank, Banca Intesa, Vip Mobile, Delhaize, Mercator-S i Koncern Bambi.
Agencija koje su prijavile ove radove su: Executive Group, Idea Plus Communications, Leo Burnett/Publicis One, Communis, McCann Beograd, Ovation BBDO i kompanija Mercator-S.
U prvoj rundi žiriranja učestvovala su ukupno 44 stručnjaka u oblasti marketinških komunikacija, koji su imali zadatak da od više desetina pristiglih radova izaberu one koje smatraju najefektivnijim.
Žiriranje je sprovedeno u toku dva dana koje su moderirali potpredsednica Žirija, Jelena Šarenac (Henkel) i predsednik, Srđan Bogosavljević (Ipsos).
Finalna runda žiriranja zakazana je za 11. maj, a gala ceremonija na kojoj će biti dodeljena priznanja za 13. jun u Hotelu Radisson Blu Old Mill.

Listu finalista Effie Awards 2018. možete pogledati ovde.

Ukoliko želite da na vašu e-mail adresu redovno stižu
aktuelnosti i korisne informacije o Effie Awards Serbia ostavite nam svoj mail kontakt.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.