Effie Awards: trening za buduće takmičare – prijavite se besplatno!

Prijave za ovogodišnje Effie takmičenje zvanično su počele 12. februara, a rani rok za prijave traje do 28. februara. Kao i prethodnih godina, svi koji žele da prijave svoje radove, to mogu učiniti putem onlajn platforme koja je dostupna na Effie sajtu. Na istom linku takmičari se mogu upoznati i sa raspoloživim kategorijama.

Udruženje IAA Srbija (International Advertising Associations – IAA Serbian Shapter), kao organizator i nosilac licence ovog takmičenja, najavilo je besplatan Effie trening za sve buduće takmičare. Događaj je zakazan za 28. februar u Beogradu. Na treningu, čiji je cilj sticanje saznanja o pisanju kvalitetnih radova i pružanje najvažnijih informacija o strukturi prijave, prošlogodišnji dobitnici zlatnih Effie trofeja analiziraće svoje kejsove, prolazeći kroz sve ključne aspekte svojih prijava. Istog dana biće prisutni i domaći eksperti koji su učestvovali u radu globalnog Effie žirija. I oni će se uključiti u diskusiju i biće na raspolaganju prisutnima za sva pitanja u vezi sa sistemom ocenjivanja i kriterijumima koji su važni prilikom pregledanja radova.

Na treningu će biti analizirani sledeći radovi:

Srećičica

Kategorija: Internet & Telecom

Klijent: A1 Srbija

Glavna agencija: Leo Burnett (Beograd)

Munchmallow Sav od igre

Kategorija: Snacks & Desserts

Klijent: Jaffa Crvenka

Glavna agencija: Žiška 

Sava Šumanović postradalim stablima

Kategorija: Small Budgets – Non-Profit, Products & Services

Klijent: Galerija slika „Sava Šumanović“ Šid

Glavne agencije: Head Made, Leo Burnett (Beograd)

 

IAA Srbija poziva sve zainteresovane za besplatan Effie trening da se do 26. februara prijave putem obrasca na sajtu https://www.effie.rs/. Registracija je obavezna.

Novu Effie sezonu do sada su podržali: Atlantic Grand, A1 Srbija, Carlsberg Srbija, L’Oreal, McDonald’s, Mastercard, SBB, The Coca-Cola Company, UniCredit banka, Cheil Centrade Adriatic, Direct Media, EssenceMediacom, Fullhouse Ogilvy, Ipsos, Luna TBWA, Mindshare, McCann, OMD, Ovation, Publicis Group, Universal Media, Wavemaker i Vivaldi forumi.

Prijave za Effie Awards Serbia 2025 traju do 31. marta, a svi materijali koji takmičarima olakšavaju proces pisanja radova dostupni su na sajtu.

Effie Awards predstavljaju prestižno takmičenje koje nagrađuje marketinšku efektivnost, a Srbija se ponosno svrstava među 55 zemalja koje organizuju ovo globalno priznato takmičenje. Effie Awards Srbija donosi precizna i jasna merila, pokazujući da se ulaganje u marketing isplati, te predstavlja jedinstvenu priliku za sve marketinške profesionalce da se istaknu, unaprede svoje pristupe i doprinesu razvoju sektora oglašavanja.