Dobitnici nagrada na prvom Effie Awards Festivalu u Srbiji proglašeni su sinoć (15. jun) u Hotelu Radisson Blu Old Mill Hotelu u Beogradu pred oko 150 zvanica, predstavnika marketinške struke. Dva srebrna trofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine.
Srebrni Effie u kategoriji Telekomunikacije za rad “Viber-vajber kampanja” osvojila je agencija Leo Burnett Beograd- Publicis One Srbija, klijent Vip Mobile, a u kategoriji Novih lokalnih proizvoda ili usluga, agencija Idea Plus Communications za kampanju “Kafa nove generacije” (Grand Black ‘N’ Easy), klijent Grand Prom.
U kategoriji Bezalkoholna pića i napici, bronzani trofeji su dodeljeni agenciji FCB Afirma za rad “Jedan krug oko šoljice” (Grand kafa Gold), klijent Grand Prom i agenciji McCANN Beograd za kampanju “Separating… 2016” (Schweppes), klijent The Coca Cola Company.
U kategoriji Finansije i platne kartice, bronzani Effie dodeljen je agenciji Ovation BBDO za rad “Keš kredit koji rešave sve”, klijent Unicredit banka. Agencija McCANN Beograd u istoj kategoriji osvojila je takođe bronzano priznanje za rad “Sve se može kad se hoće”,  klijent Raiffeisen banka.
Jedan bronzani Effie dodeljen je u kategoriji Prehrambena industrija, grickalice i dezerti agenciji McCANN Beograd za rad “Čik prestani da se zabavljaš” (Plazma Mini-Mini), klijent Koncern Bambi.
U kategoriji Dobra dela – brendovi, jedino priznanje, bronzani Effie, dodeljen je radu agencije McCANN Beograd  “Zajedno za škole roditeljstva” (Rosa),  klijent The Coca Cola Company.
Listu nagrađenih radova Effie Awards 2017 možete pogledati OVDE.
Ukoliko želite da na vašu e-mail adresu redovno stižu
aktuelnosti i korisne informacije o Effie Awards Serbia ostavite nam svoj mail kontakt.