Stručni žiri ovogodišnjeg EFFIE festivala sastavljen je od marketinških stručnjaka, predstavnika oglašivača i agencija za tržišno komuniciranje. Žirijem predsedava Srđan Bogosavljević iz kompanije Ipsos Adria, a potpredsednica je Jelena Šarenac iz kompanije Henkel. Oglašivači i agencije mogu da prijave svoje prošlogodišnje kampanje za ovo prestižno priznanje do 17. marta. Žiri čini čak 52 člana kojima prvo predstoji trening za žiri, a potom dve runde žiriranja 11. i 12. aprila i finalna 11. maja. Organizatori su se konsultovali sa Effie Worldwide, u vezi sa sastavljanjem žirija, koji su pozitivno ocenili sastav, ističući da je upravo učešće u Effie žiriranju dobar način da se podigne svest na tržištu o značaju efektivnosti marketinških komunikacija.
– Raduje me da će ovogodišnje radove na Effie takmičenju pregledati ovako veliki i raznovrstan žiri. Trudili smo se da sastavimo listu na kojoj će se naći stručnjaci u oblasti komunikacija, ali tako da zaista predstavljaju ovdašnju industriju. Zato ima predstavnika velikih, globalnih kompanija i agencija, ali i manjih, lokalnih, specijalizovanih, itd. Ove godine u žiriju najveći broj predstavnika imaju oglašivači, što je inače praksa u svetu kada je Effie u pitanju. Dragoceni su nam i istraživači, kreativni stratezi, predstavnici medija i medijskih agencija, obrazovnih ustanova, kao i stručnjaci u oblasti digitalnih komunikacija. Cilj je da pristigli radovi budu pažljivo pregledani i ocenjeni, i da samim tim nagradimo one najbolje – kaže Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA.
Kompletan sastav žirija možete pogledati na http://www.effie.rs/organizacioni-odbor-i-ziri/
Ukoliko želite da na vašu e-mail adresu redovno stižu
aktuelnosti i korisne informacije o Effie Awards Serbia ostavite nam svoj mail kontakt.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.